Scripting

Afdelingen, die klantcontact onderhouden, hebben vaak behoefte aan een gespreksleidraad. Professionele scripts, die de communicatie-hoofdwetten borgen, zorgen voor een optimaal dialoog met uw klanten en/of prospects. Scripts in combinatie met de juiste vaardigheden faciliteren de fases van het gesprek en ondersteunen de klantgerichte communicatie. Wij ondersteunen u bij het schrijven van de juiste scripts voor in-en outbound trajecten, voor zowel de tekstuele content als ook de juiste routering ( indien geprogrammeerd).

Verkooptrajecten:
o.a acquisitie, cross- en upselling, afspraken maken, ledenbehoud, technieken voor bezwaren, uitwerken van klantgerichte argumentatie (Feature/benefit presentatie)

Relatiebeheertrajecten/ Servicecalls:
o.a. gespreksvoering in/en outbound (standaard fases), klantvraaganalyse, first time fix technieken etc.

Klachten:
de fases en technieken, meest gehoorde klachten, de psychologie van een klagende klant

Wilt u meer weten, wij nemen graag contact met u op.