Referenties


Ik heb Annett leren kennen als een betrokken en deskundige collega met een hart voor de wereld van de klant. Ze is in staat verandering te realiseren. Met oog voor het perspectief van de ander. Het plan was een paar maanden met elkaar te werken. Het zijn met wat korte tussenpozen jaren geworden. En naar absolute tevredenheid.

Gitta Hoeks - Senior Manager Klanten Service
Zilveren Kruis Achmea



"Als onderdeel van Achmea is Klant Contact Services uitermate klantgedreven. Annett heeft met haar manier van opleiden gedurende een zeer drukke eindejaarsperiode, een enorme bijdrage geleverd aan het 'klant denken' van nieuwe medewerkers. Haar betrokkenheid en drive maken dat geen wat ze overdraagt geloofwaardig en maakt de mensen enthousiast. Ik ben er van overtuigd dat haar kwaliteiten mede hebben bijgedragen aan een laag verloop tijdens, maar vooral ook na de opleiding. Ik beveel haar van harte aan!"

Diederik Renne - Directeur
Klant Contact Services



"Annett Krantz roept bij mij bij de kenmerken enthousiast, vakkundig en overtuigend op. Annett heeft bij mijn afdeling de communicatietraining en kwaliteitsmonitoring verzorgd. Vooraf was er veel weerstand tegen deze training en monitoring. Door een grondige voorbereiding en een goed gestructureerde aanpak heeft zij voor alle medewerkers de inhoud en achtergrond van deze kennis duidelijk gemaakt. Vanaf het eerste moment van de training kregen alle medewerkers ruim tijd en aandacht om hun gevoelens en gedachten te uiten. Haar begrip, ruime aandacht en zeer uitgebreide kennis hebben mijn medewerkers overtuigd van de waarde van communicatietraining en kwaliteitsmonitoring. Het wordt nu met veel enthousiasme toegepast."

Erik-Jan Voogt - Manager Klantenservice
Meavita



"Onze Servicedesk ICT is in korte tijd gegroeid van een onzekere underdog naar een zelfbewust professioneel team, dankzij de hoogwaardige adviezen en ondersteuning van Annett Krantz. Annett heeft ons de communicatiemiddelen in handen gegeven waarmee we onze klanten veel duidelijker kunnen helpen. En passant aarzelde ze niet het management een spiegel voor te houden en het hele incidentproces op de schop te nemen, zij werkt als een grote stimulator bij verandering. Het is fantastisch om te zien hoe snel het team resultaten bereikt en nu ook zelf in staat is verbeteringen door te voeren. Onze klanten reageren enthousiast en we halen met gemak de service levels."

Yvon Kruger - Manager Service & Beheer
Bouwfonds Hypotheken



"Annett is een enthousiaste en deskundige trainer die onze Klantenservice medewerkers op inspirerende wijze heeft getraind. Levendige praktijkcases, praktische tips�Ķen met resultaat, degenen die door haar zijn getraind halen per saldo meer orders binnen dan de anderen die niet zijn getraind. Perfect gedaan!"

Irene van der Zwan-van der Meulen - Senior Productmanager
Consumentenbond



"Annett heeft ons geholpen om de afdeling Zorg & Advies op een hoger plan te tillen. Door haar veranderingen en haar gave om zich perfect in een organisatie en de mensen in te leven heeft zij  binnen de organisatie blijvende resultaten  gerealiseerd, zoals  een efficiëntere werkwijze door procesoptimalisatie, een professionelere gespreksvoering  door de invoer van coaching en monitoring, het realiseren van een betere bereikbaarheid voor de in-en externe klant,  optimale bezetting en reduceren ziekteverzuim door de invoer van het nieuwe werken  (thuiswerkplekken).  Door haar technische kennis en inzicht heeft zij  successol CRM en QM tools geïmplementeerd , de kennisbank opnieuw ingericht en ons optimaal ondersteund bij de (her)inrichting van onze telefooncentrale.  Voor ons de investering in een externe kracht meer dan waard!."

Marion Dijkstra - Concernmanager Facilitair
Omring